Trening

Dwa tygodnie do Półmaratonu Warszawskiego.
Jest dobrze. Pomimo małej ilości treningów w tygodniu czuje się w miarę mocny. Dziś zaplanowałem dłuższe wybieganie. W sumie przebiegłem 23 km.
Start
2012-03-10 07:02
Dystans
23.05 km
Czas trwania
2g:00m:32s
Średnia prędkość
5:14 min/km
Max prędkość
3:02 min/km
Kalorie
1998 kcal

Dystans półmaratonu przebiegłem w czasie 1g:49m:33s co jest bardzo dobrym rezultatem jak na trening. Oznacza to, że poprawiłem swoją życiówkę o 10 minut – zeszły rok i Półmaraton Tarczyński.

Jest ok 🙂 Z początkiem roku chciałem uzyskać czas w Półmaratonie Warszawskim poniżej 2 godzin. Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Jak się uda urwać jeszcze z 5 minut i popracuję nad siłą biegową to 1:45 wydaje się być realne. Byłby to naprawdę świetny wynik jak na ilość treningów zrealizowanych w okresie zimowym.

Dzisiejszy trening był bardzo dobry. Poprawiłem sobie nastrój. Idealnie jeśli chodzi o rozkład sił. Druga połowa dystansu zdecydowanie szybsza. Było kilka chwil kryzysowych, ale dałem radę.
W ramach treningu pobiegłem na Agrykolę. Tam przebiegłem kilka kółek. Potem w okolicach stadionu legii i powrót na Pola Mokotowskie i dwa kółka. Koniec.

Potrzebowałem takiego treningu, aby udowodnić sobie że jest siła. Jest 🙂

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Bieganie